Konferencja FinAdTech Warsaw 2019 – tego jeszcze nie było!

Hubert Rachwalski CEO Nethone, Antoni Martyniuk CEO Convertiser, Ewa Tumanów Client  Partner CEE na Facebooku i dwa tuziny innych prelegentów, których zobaczycie na konferencji FinAdTech w Warszawie 20 września.

Od organizatorów największej międzynarodowej konferencji marketingu finansowego FinAdTech, sieć partnerska Leadgid wraz z Polskim Związkiem Instytucji Pożyczkowych (PZIP).

Na jednodniowej konferencji FinAdTech w Warszawie najlepsi prelegenci czekają na Ciebie, aby podzielić się swoimi pomysłami, narzędziami pracy i wizją trendów rynkowych.

Konferencja będzie interesująca dla tych, którzy weszli lub zamierzają pracować na rynku fintech w Polsce, którzy są zainteresowani najnowszymi wiadomościami w tej dziedzinie i cenią networking w kręgu najlepszych webmasterów.

Pierwszy blok

Pierwszy blok Digital Finance powie nam o przyszłości lendingu w Polsce: o trendach, raportach, prognozach.

Zaczyna pirwszy blok Prezes PZIP Jarosław Ryba z tak ważnymi zagadnieniami, jak: Obecna sytuacja ekonomiczna instytucji pożyczkowych. Główne problemy prawne i ekonomiczne. Prognoza dla rynku.

Następnie wystąpi nasz prelegent  z Irlandii Inoma Hesus, zastępca dyrektora Fintech z Grant Thornton Ireland, który opowie o wpływie nowych technologii na tradycyjne oddziały w dziedzinie usług finansowych.

Naszym kolejnym mówcą jest Arkadiusz Cempura Dyrektor ds. Codziennej bankowości w Euro Bank S.A. Opowie o swojej wizji cyfryzacji, jaki może być bank za kilka lat, o roli oddziałów w nowej bankowości, wprowadzeniu botów.

Michał Pawlik Współzałożyciel i CEO SMEO opowie nam w swojej prezentacji o rozwoju technologii fintech, rozwoju banków i zmianach na rynku mikrofinansów.

Dyskusja panelowa

Pod koniec pierwszego bloku odbędzie się dyskusja panelowa na temat „Globalne trendy w finansach cyfrowych: wyzwania i szanse liderów rynku”

Moderatorem dyskusji będzie Krzysztof Kowalski, CEO Creamfinance.

Będą omawiane takie ważne kwestie, takie jak:

  1. Presja regulacyjna i obniżenie cen – wpływ na wydatki rynkowe i model branżowy
  2. Banki cyfrowe & niebankowi pożyczkodawcy online w nowym środowisku
  3. PSD2 i relacje z klientami – kto będzie głównym kontaktem dla klienta?
  4. Automatyzacja i uczenie maszynowe – w jaki sposób branża mikrofinansów będzie korzystać z narzędzi automatyzacji
  5. Obsługa klienta i doświadczenie klienta
  6. Jak przyciągnąć pracowników na tak konkurencyjny rynek i powiązać ich z FinTech? Jak przyciągnąć klientów do doświadczonych pracowników

Drugi blok

Nasz następny blok trendów Fintech będzie poświęcony otwartej bankowości, Big Data i Machine Learning.

Drugi blok zaczyna Krzysztof Kowalski (Creamfinance) z tematem: Jak pokazać ruch z kanałów i partnerów w odniesieniu do oceny, ryzyka, kosztów utraty wartości i modelu retencji. Jak patrzymy na najwyższą rentowność klientów.

Następny będzie Konrad Radzik, ekspert w FinTech Partnership w Alior Bank S.A, z prezentacją na temat budowania długoterminowych relacji z klientami w coraz bardziej otwartym otoczeniu regulacyjnym i technicznym.

Nasz następny mówca, Thomas Pinter, dyrektor ds. Sprzedaży globalnej w Straal, opowie o 5 wskazówkach dotyczących zwiększenia oceny uwierzytelnienia.

Hubert Rachwalski Prezes Nethone opowie nam o uczeniu maszynowym, cyfrowej analizie śladu i biometrycznych zachowaniach pasywnych w transformacji sektora usług finansowych.

Trzeci blok

Trzeci blok Udany biznes: udane opowiadania z perspektywy pierwszej osoby pokażą nam, jak tworzyć udane kampanie, jakie miejsce zajmuje marketing e-mailowy na polskim rynku i jak zoptymalizować pracę pracowników programu partnerskiego.

Pierwszym zacznie Kamil Milian, Dyrektor Operacyjny Salelifter. Podczas jego prezentacji dowiemy się, jak skutecznie pozyskiwać finansowych leadów dzisiaj i jutro. Czy można to zrobić skutecznie za pomocą e-mail marketingu?

Dalej będą nasi prelegenci z Facebooka Ewa Tumanów Client Partner CEE i Łukasz Więckowski Client Solutions Manager. Opowiedzą nam o lekcjach skutecznych kampanii, usuwających bariery wzrostu za pomocą strategii mobilnej.

Nasz następny mówca, Antoni Martyniuk, CEO Convertiser, przedstawi tak ważne informacje, jak: Aktualne problemy z siecią afiliacyjną. Wady typowej analizy współczesnych firm, jak rozwiązać te problemy, na co zwrócić uwagę i jak przeprowadzić audyt.

A nasz następny mówca, Jose Luis Lopez Pino, Dyrektor Generalny SHUTTLE99, opowie nam o nowoczesnym zarządzaniu ryzykiem dla odbiorców marketingu afiliacyjnego.

Konferencja zakończy się afterparty po imprezie w modnym warszawskim klubie Ritual Warsaw Club.

Szczegóły na stronie: 2019warsaw.finadtech.com

Dołącz do społeczności: facebook.com/FinAdTechConf

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *